Svart, vitt och allt däremellan

Godkväll mina underbaringar, jag hoppas att ni njuter ordentligt mycket ikväll av ert fredagsmys. Själv har jag gosat ner mig med svenskprojektet som ska vara inlämnat 23.59, egentligen har jag god lust att krypa ner i värmen och klicka igång listan för att sedan falla i koma i två dagar. Jag räknade ut att under denna veckan har jag fått sammanlagt 20 timmars sömn vilket är fislite med tanke på att jag har varit vaken 100 timmar. Denna veckan har alltså varat i cirkus 120 timmar. Matte. NEJ nu måste jag hålla mig till ett språk för att lyckas skriva klart recensionen, och vet ni vad puddingar? håller ni inte med mig att det hade varit lättare att skriva om jag faktiskt, hade läst bokjäkeln? Haha, men det hade ju inte varit en utmaning



livets kontraster
//study mode vs sisterhood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0