Isiga, gosiga, spontana och spännande november


[fiffiluring bakom linsen]

Godkväll mina fluffsiga små lussekatter, hur har ni det där ute i era små stugor? Här hos mig i mitt lila kryp in doftar det nytänd brasa och kamomill. Skämt-o-sido, jag måste tvinga in migsjälv i duschen innan jag kvävs av mina egna kroppsångor efter att ha besegrat två grymma timmar på gymmet med Rise Against i öronen. Haha okej vad brutalt, men jag ska bara säga er en sak - en sak som jag inspireras över är små gosiga liv som exempelvis min lillasyrra, de är så himla ärlig. Och gosiga när de sover ÅH!

Idag gjorde jag och Hannah lite mysigare än vad det redan är med en kamera och en varm vänskap. Myspys!

Kommentarer
Postat av: Britt

ÅH du är SÅ bra på att ta kort! Älskar dessa bilder!

2011-11-24 @ 21:47:33
URL: http://brittalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0