Den förste november 2011!

//jag och grevinnan

Min fina tjej, åh vad du är söt när du sover! Klockan är strax innan 2 såhär på Halloween-natten och Lovisa Giertz sviker mig under första filmen på vårt skräckfilmsmarathon klasskiskt. Standard ''jag tar med en massa massa filmer så ser vi filmer natten lång!'', och det är ju tanken som räknas inte sant? Men jag förlåter dig eftersom du är så sju helsikes underbar som alltid. Min halloween spenderade jag tillsammans med grevinnan och familjen till god mat, varm after eight kladdkaka med glass och en runda på kyrkogården eftersom där är så himla vackert när alla ljus är tända. Jag ligger så himla bra här under täcket, så jag ska inte röra mig ur fläcken men jag ska faktiskt sätta på the Grudge 2 dagen till ära.... Sweet dreams ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh min vackra grevinna!

Förlåt för att jag svek dig, men sömntåget kom till min station, hihi!

Men nästa gång har jag laddat upp en energidricka så jag håller mig uppe!

Tack för igår och idag! :*

2011-11-01 @ 14:59:13
URL: http://giertzfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0