12/11 2011 - Lediga lyriska lördag

Godmorgon alla lördagsmysare, ja antar att hälften av er lyckliga jäklar ligge inlindade i ett varmt täcke och drömmer goa dörmmar by now. Själv vaknade jag av en liten, liten springa solsken som lyckades lägga sig tvärs över mitt ansikte. Med tanke på att det är ungefär det tredje bästa sättet att bli väckt på så är det ändå helt fantastiskt. Cirkus som att vakna när det är helt snötäckt ute och himmeln är blå. Åh. Idag ska jag verkligen inte göra ett skvatt om vi bortser från att jag ska träna och plugga litteratur inför svenskaprovet nästa vecka (...), men nu kan jag åtminstone stryka svenskarecensionen som jag stred för igår! Gott snack

[Santa Monica, bilder av mig]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0