Welcome to club celebration



Lättnad. Jag vet att det jag ska försöka förklara nu inte kommer att förmedla precis det jag känner, för det är helt makalöst extremt otroligt läskigt otänkbart obeskrivligt. Så mycket, ni anar inte. Enda in i själen och ut igen, jag kan börja leva igen. Mitt hjärta är helt igen och jag vill ingenting annat än att springa in och ge min bror en stor blöt kyss på skalpen. Ge mig 10 sekunder brb. (...10 sekunder...) Sådärja, han såg lätt förvirrad ut med återgick snabbt till sitt spelande. Jag vill göra det om och om igen, för beskedet vi fick idag är helt magiskt. Han är fri från cancern, helt och hållet. Vi har skålat med varsin kraftin Ginn och Tonic samtidigt som vi suttit några hamoniska timmar runt matbordet. Första femman, jag och mina fina. Tända ljus och en varm vårkväll i maj, en glad liten familj med alla förutsättningar att göra våra drömmat till verklighet. Min största önskning kan jag ikväll bestämt checka av. Välkommen tillbaka Emma Josefin Hey, nu kör vi!

//på bilden är jag nyduschad och fräsch efter en halv mil i skogen med familjen. Det känns verkligen att man inte rört på påkarna på tre veckor... men Lovis (min fyrbenta syster) tyckte faktiskt att det var jobbigast. Utrustad med 4 kg päls som täcker ungefär 80% av hela hennes volym. Vilken liten kämpe hon är som hängde med hela vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0