Nostalgi med en gammal goding

Neeej du skojar! Jag satt precis och klickade rundor på någon random tösabits blogg och tittade lite i kommentarsfältet, just for fun.... så var det någon som skrivit: Don't Matter. Detta fick plötsligt 3 miljoner tankar att börja snurra, Akon, min gamla goding. Jag kommer ihåg tiderna när jag och flickorna var små, vi snurrade stänger och vi satt som hypnotiserade framför Akons musikvideor. Så med detta vill jag bara att ni ska lyssna på den och föreställ er hur extremt roligt det ser ut med med en halv meter kortare och en halv meter bredare liten Josefin. Haha ja, jag var superknubbig och go när jag var liten... det roliga är nog mest hur jag kom upp på stången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0