Nära till skratt och ett stenkast från frihet


Jag pluggar som ett djur samtidigt som jag lider av bloggabstinens. Skolans slutspurt är underbar på något sätt, jag snarare älskar att jag hatar det eftersom det hör till att bli fysiskt bombad med inlämningar och uppgifter som ska in av lärarna - nu vet man att det snart är slut! Jag ligger nerkrupen under mitt fluffiga täcke med gråa broderade blommor på samtidigt som jag har datorn i knäet med ett worddokument öppnat. 3 meningar. Jag har kommit så långt som 3 meningar på min krönika om utsatthet, jag har aldrig skrivit en krönika i hela mitt liv! Men det lustiga är faktiskt att idag, för exakt ett år sedan, låg jag i samma säng och funderade säkert lika mycket som alltid. Då hade jag 3 år på gymnasiet framför mig och jag hade inte hunnit träffa någon av mina nya vänner utanför Höörs gränser. Tänk så mycket som har hänt på ett år, hur mycket man har hunnit uppleva och hunnit utvecklas. The time of my life är nu, jag är så lycklig att det inte är klokt

//haha bilden är på mig, mamma och min storebror.
Är det bara jag som tycker att jag och Alle är kusligt lika på denna bilden elleeerrr

Kommentarer
Postat av: rebecca

ÅH du kom ihåg att uppdatera, oh vad glad jag blir!!

hihihi, my dear vilken fin bild på er sötnosar! :*

2011-05-26 @ 23:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0