Jag är så upprymd av att vara lycklig



Jag har så mycket att skriva. Jag vill att ni ska veta allt. Allt, men det blir så otroligt himla långt om jag ska få ut mig allt. Och jag måste förmodligen klippa bort ett halvt inlägg om jag ska ta bort alla hihi:n och haha:n och fnissande mellan meningarna om det ens ska kunna läsas. I'll give it a try at least... jag hade engelska nationella idag och slutade halv 12. Skönt, men nu börjar jag. Nej förresten, jag ska trippa ut på mina rosa moln till köket och göra varm oboy så att jag hinner tänka innan. Jag har saknat er förresten, men jag hoppas att ni har haft lika roligt åt mina videoinlägg som jag. I'm back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0