I'm a survivor



Jag har precis lämnat slagfältet och bekämpat min garderob ''skräcken'' med bara händer. Det var snarare blod svett och tårar, jag trodde aldrig att jag skulle få se golvet klart (ljuset i den långa tunneln...) innan midnatt. Men jag är en kämpe och ligger nu rakryggad av stolthet i sängen och tittar på lite youtube klipp. Jag känner mig generös idag så jag länkar den (helt plötsligt kommer jag inte ihåg hur man lägger upp klipp på bloggen - hittar inte ''bädda in'' knappet på youtube?), och vi har yoga imorgon första lektionen. Mest för att jag längtar och för att det blir första gången jag provar på det.... Spännande!

Sov gott mina godingar ♥

Kommentarer
Postat av: niita

åh puttenutte som inte hittar bädda in knappen :P klicka "dela" under själva klippet sen bädda in ;) kram <3

2011-05-05 @ 22:39:35
URL: http://niitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0