Gonna get down on friday the 13th

foto google.com
design josefin hey

Vilken morgon det har varit, ni kan inte ana vad som hände imorse men jag kan avslöja att jag kvaddat min brors bil. Vi grät, sen skrattade och till sist retade mamma, pappa och Alle mig till döds. Jag kom sent till gympan men jag hann till Stadsparken innan brännbollen hunnit börja, jag älskar brännboll btw! Nu sitter jag på Daniels lektion och arbetar med vårt event (En modevisning för vårt klädmärke Cautiton Collection, på bilden ovan har jag designat Vip inbjudningarna. Efter lunch ska vi diskussera lite och jag ska börja på vår plansch och kanske klippa vår teaserfilm. Nu ska vi gå och äta, staaaarving!

Kommentarer
Postat av: emilia

åh herregud! Du vet att dte är otursdagen idag?

2011-05-13 @ 15:22:08
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: niita

jättefin bild o allt :) vill bara påpeka att du stavat fel till bosjökloster :p kram! :)

2011-05-13 @ 18:36:37
URL: http://niitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0