Jag pryder dem hallonröda



Strax är det bingen som gäller för min del. Fikade med en gammal vän imorse och hon är vittne till att jag misslyckades ikväll. Jag lovade migsjälv på heder och samvete att jag skulle komma i säng klockan nio ikväll, vad tänkte jag på. Nu ger jag er en överblick över de senaste 48 timmarna i mitt liv. Efter en shoppingrunda i malmö med självaste Josefin Hey själv hittade jag ett par marina kostymbyxor och en blommig blus från Zara, make up, ett halsbandsur och ett tjusigt armband. Gårdagen bjöd även på två fikor på Espressohouse (NI RUINERAR MIG!!) samt ett grymt träningspass med mina käraste Mia som var lika brun som gump nu efter att ha varit nere i solen. Idag har jag gått i skolan i vanlig ordning och fixat lite presenter till de fina bruttorna imorgon. Nu ska jag hoppa in i duschen och våga inte uppehålla mig!

//photo by me, make up store lipstick

Kommentarer
Postat av: Lizette

Supersnyggt läppstift!! Är det detta du har på bilden för någon dag sedan som jag frågade efter?



Isåfall, vad står det för nummer på stiftet, eller heter den "hallonröd"?



Kram på dig! / Lizette



2011-03-04 @ 09:57:26
Postat av: hey

Hej Lizette!

Nej det är inte detta läppstiftet jag har på bilden, detta köpte jag den dagen jag var i Malmö. Jag ska kika efter när jag kommer hem, jag tog en bild på det jag använde då men bilden blev lite taskig så jag ska ge mig på det igen när jag har tid...



Tålamod är en fiskares bäste vän ;)

Kramar!

2011-03-04 @ 10:25:24
URL: http://josefinhey.blogg.se/
Postat av: jessica

kan du nt lägga upp en bild o visa hur det ser ut? :D

2011-03-06 @ 15:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0