Himlen är så härligt blå, underbar att titta på



Norah Jones lyckas alltid få mig trygg och avslappnad, ni gör både mig och er själva en tjänst genom att ge Sunrise en liten chans. Mys nu till det ordentligt nu den sista timmen innan vi kryper ihop under tecket, come away with me John, through time and space. Dansa med änglar och och sjunga med vargar.. imorgon är det ännu en måndag. En måndag närmare värmen - nu ska jag dansa vals till mitt sovrum med miss Jones, om ni fastnar för hennes härliga stämma tycker jag att ni ska klicka in och lyssna på Come Away With Me också. Sweet dreams ♥

//ph be me

Kommentarer
Postat av: William Sundling

Hej vad söt du är:)

2011-03-21 @ 12:49:32
Postat av: Emil magnusson

Tja adda min facebook

http://www.facebook.com/emlmag?ref=ts,



läser din blogg hela tiden, skit bra (Y)

2011-03-21 @ 12:56:21
URL: http://www.facebook.com/emlmag?ref=ts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0