It's alive with the beating of young hearts



Jag pantade i mig en Rekorderlig fläder i hopp om att känna lite sommarfeelings till Solsidan för en knapp timme sedan. Jag knäppte upp den med ett ''pccch'' som sjöng av glädje att få komma ut ur burken, samma glädje som jag fick när jag tänkte på att jag ska träffa flickorna i skolan imorgon. Jag slängde upp fossingarna på soffan och drog täcket över mig. Söndagens lugna kväll ger mig hopp om en underbar vecka framöver samt att jag har börjat nedräkningen tills jag sätter min fot nere i ett varmare och behagligare land. Ge oss fågelkvitter och en oskyldigt blå mars himmel ♥

//ph of me by grandma
Den söta lilla på bilden är faktiskt ingen annan är självaste miss Hey. En 6 årig busig fillur i farmors trädgård en varm sommardag. Solen var faktiskt stark!


Kommentarer
Postat av: Esther

Oj, trodde ju det var lillsyrran din på bilden! Ser man att hon kommer växa upp och inte bli mycket pjåkigare än storasystern (fast hallå, det är familjen Hey jag pratar om, inte tror man något annat).

2011-03-13 @ 22:59:06
URL: http://sawsparks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0