There's a fire within my soul

When you're beside me I don't longer fear. Nu är det livet som är prio 1, jag sträcker armarna långt upp i luften och spretar med alla fingrar i hopp om att nå skyn samtidigt som jag tar ett djupt andetag som sjunger för mig. Genom eld, Oscar Linnros håller mig sällskap denna lördagskväll. Jag och mitt unga hjärta läker långsamt och jag vet jag har ingenting att frukta nu när du är fångad i mitt hjärta, mormor. En kopp te nu i en nybäddad säng får vara min njutning för kvällen. Be strong and carry on, godnatt mina fina ♥

//ph fr weheartit

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Tack fina fina du! Din blogg är himla fin med, och dina ord är så himla smarta och bra! Som du! <3

2011-03-13 @ 12:09:10
URL: http://coffeeworld.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0