Thanksgiving




Jag är fortfarande inte ställd med klockan ännu, ordet sommartid pirrar ända ut i fingerspetsarna men klockan på spisen får mig fortfarande grundlurad. Klockan är redan halv 20 och det trillade precis in en läsarfråga där en anonym tjej eller kille undrade vad jag fick mer av di gamle, om jag fick något mer. Ja jag fick lite av varje, allt från tandblekning, Ralph Lauren skjortor och träningskläder. Produkter från Victorias Secret, strålande lycklig!

Jag får grymt mycket ångest nu när jag ska hänga in det nya i min röra till garderob... får ta ett ryck snarast. Mamma får hjälpa till och vara beredd med piskan eftersom jag alltid smiter iväg eller bara kommer halvvägs. Nu står det blåbärs och choklad - pajbak tills imorgon då vi ska ha knytkalas på tjejgruppen. Alla ska ta med sig något smarrigt.. Jag slår till med en av mina specialitéer!

//phs by me

Kommentarer
Postat av: HANNAH

vad mycket snyggheter du fick! Ralf lauren är ju hur bra som helst, längtar efter pajen! Själv tonade jag ner det lite och gjorde chokladbollar, men det blir ju smaksigt det med, hoppas jag!

2011-03-29 @ 20:47:40
URL: http://coffeeworld.spotlife.se
Postat av: Esther

Herre jäävlar vad mycket fint du fick! Men det förtjänar du såklart.

2011-03-29 @ 23:12:50
URL: http://sawsparks.blogg.se/
Postat av: Mariana

va härligt, vart har du varit & shoppat =D?

2011-03-31 @ 13:40:14
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0