She is like sunshine to me



//ph fr cam

Jaaa nu skulle jag ju vara lite fin i en vårtunika idag, självklart föll det 4cm snö igårkväll. Men inga sura miner för det, idag är det ju fredag! Igår mötta jag upp Mia på Nova efter skolan för att fika och kika rundor. Det är svårt att hålla i plånboken nu när alla vårcollektioner är ute, butikerna är fyllda med massa godsaker. Men somsagt, efter en liten mysig runda med min fina begav vi oss hemmåt mot lilla Höör. Jag sov som en kung, trött som jag var. Vaknade dock inte som en kung om man säger så... måste byta väckningssignal!!

sv t. marie angående föregående inlägg;
Tröjan jag har på mig är faktiskt min mormors som vi köpte i Atlanta förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0