Människor fungerar såhär



Man ska inte ångra saker, man ska gråta över sådant man aldrig gjorde. Det är mänskligt att man gör utspårade grejer ibland, och vad gör egentligen det. Man ska aldrig ångra saker, men man ska göra rätt för sig och ställa saker till rätta. Ibland gör man förhastade saker som saknar eftertanke, men bara man inser det och skänker en extra tanke och lägger det på minnet, att inte göra samma misstag igen. Har man gjort något mot en annan människa ska man be om förlåtelse, även om den andra personen godtar den eller inte. På detta sättet visar du att du respekterar henne/honom och framför allt hur mogen man är. Förlåt, förlåt Felicia

//me by me


Kommentarer
Postat av: babyboo

haha känns som detta är lite mitt fel, min idé från börjarn.. hm hm.. :p

2011-03-06 @ 19:53:57
Postat av: alexandra

Moget gjort!

Och förlåt att jag var otrevlig mot dig, jag vart bara så arg i stunden.

Hoppas du kan förlåta mig :)

2011-03-07 @ 18:59:33
URL: http://alexandrasundqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0