Solkatterna dansar vilda

För det första, jag spricker snart av hur mycket jag vill skriva till er. Igår slog vi klackarna i takat ute i de Skånska skogarna, närmare sagt N. Rörum. Det blev en extremt lyckad kväll igår då Rebecca Hägneryd, Josefin Johansson och Sara Madsen var värdinnor och fixade ihop ett storslaget partaj. Fick även träffa massa nya härliga människor och självklart röja med de gamel gode. Idag vaknade jag hemma i min sköna säng, Alle min ängel hämtade mig ute på vischan inatt. Min lördag har framför allt varit SOLIG och lugn, vandrade en runda med lillasyster ner till bryggan i förmiddags och gick på isen en sista gång. Nu välkomnar jag våren helhjärtat, vilken jag har väntat på sen oktober månad... WELCOME, give us flowers and love


// photo by me


Kommentarer
Postat av: frugan din

Jag älskar dig! & vill tacka för en underbar kväll, helgrym! tack för att du kom tjejen min, ser fram emot att vi snart ska hitta på något vavavav?? tänkte väl... ;) PUSS

2011-03-07 @ 13:47:35
Postat av: Hey

Jag älskar dig min Rebecca, det är JAG som ska tacka om någon! Det var en kväll jag verkligen behövde, det var sjuuuukt skojsigt allting. SMS. Haha, ja det ska vi göra. Jag ska njuda dig på en fika först, sen är jag din förevigt. PUSS

2011-03-08 @ 00:40:33
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0