Life is not about finding yourself, it's about creating



Idag låg jag utslagen på en grässlätt utanför skolan omringad av favoritpinglorna. Tre bruttor i Converse inviger vi våren med att lova varandra att göra en Bucketlist inför sommarlovet 11. Ser jag inte helnöjd ut förresten? Iaf, ni som inte har sett filmen The Bucketlist borde verkligen göra det, en härlig film med bl.a. Morgan Freeman - filmen går iaf ut på att två äldre män som fått reda på att de båda har cancer skriver en lista som de ska uträtta innan de kastar in handduken så att säga. Jag och brudarna ska skriva en till sommaren, det ska bli spännande att se vad för löften som skrivs upp!

//ph fr iphone

Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Haha tackar! Ja jag säger nästan detsamma, i alla fall fram tills det är helt säkert på att det inte ska komma mer snö och all snö är borta! ;)

2011-03-30 @ 23:01:57
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0