Idag gick jag in på ett café



..2 minuter i mikrovågsugnen...



Jag är evigt tacksam frugan Rebecca som introducerade mig för detta mirakel...

..och ville ha en muffins - utan russin och utan choklad, en vanlig jävla muffin. Men ist blev det en mysig Manhattan-bakelse och en bottle of This Water på Espresso House - ett säkert kort. Jenny serverades i en manbikini på en bädd av fluffsig grädde och med lite florsocker på toppen. 2 timmar av vårt utspårade deeptalk som alltid medför skatt på skyhöga decibel som höjer min sinnesstämning till skyarna. Denna dagen erbjöd också en blå himmel och fåglarna krystade även fram lite kvitter!

//ph by my iphone

Kommentarer
Postat av: rebecca

Kan inget annat säga än: U N D E R B A R T!

helt otroligt... <333333

2011-03-15 @ 21:17:07
Postat av: justin biebers soon to be flickvän

du er så fin älskling, fantastisk dag det här xx

2011-03-15 @ 23:25:14
URL: http://boulevardbaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0