I mitt liv just nu



En fredagsafton i ensamhet, jag har precis upptäckt Lifehouse igen och de ger mig en rejäl njutning av You And Me just nu. Lyssna på den. Efter lunch idag tog jag mitt hängiga tillstånd och min gröna millitärfärgade tygjacka och hoppade på första bästa tåg hemmåt mot lilla Höör. Jag fick somsagt aggera barnvakt åt lillasyster f.o.m igår då mor och far begar sig mot Atlanta i Usa för lite ensamtid, titta på NHL matcher och shoppa. Jag har inga problem med att passa syrran min, men vara tvungen att tacka nej till förmodligen årets härligaste ferre sved till. Men jag känner mig inte helt hundra heller så en helg på hemmaplan sitter väl ändå rätt fint i planeringen! 

Just nu är klockan 17.18 och jag har precis fått lyxen att luta mig tillbaka i soffan och knäppa händerna bakom nacken och äntligen koppla av. Jag har städat i princip hela huset för att få till helgkänslan ordentligt, lilla Sara tittar på film. Mia min vän kommer om en stund för en myskväll med självaste mig och ett stort gäng våfflor (med nutella och banan!!) och självklart toppar vi detta med en go film

I väntan ska jag korka upp en Rek, mumsa på livets godis och bläddra i tidningen som trillat ner i brevlådan
//ph fr iPhone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0