Godmorgon Måndag!



Ja godmorgon måndag, världen, vänner, grannar etc. Nu korkar vi upp med en ny vecka i form av grå himmel och rött läppstift. Efter de ynka 2 lektioner jag har idag ska jag knata hem till Mia där vi ska baka något smarrigt och sedan bara mysa av oss ordentligt. När vi sedan känner oss redo (kladdkakan eller något annat gott har lagt dig i magen dvs) tar vi oss till gymmet. Den tiden den sorgen, skämt och sido, nu ska jag ta mig en liten macka.

Idag har jag på mig en sandfärgad linnetunika, svarta jeanstights med mönster, klackar från Vagabond, halsband med vilda djur från Thailand. Rött på naglar och läppar. Ha en underbar dag mina fina

//me by my very awesome cam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0