No woman no cry, ever again



Min resa är mot solen, långt bortom alla slutna rum,
Där allting är oändligt, och alla gränser har förevigt suddats ut.
Jag vill se miraklel, och höra ord som föder liv,
Bli buren av en styrka, som växer när jag funnit mina vingar
Jag vill dansa med änglar och njuta av att vara odödlig och vacker
Ett spännande liv utan bekymmer och girighet

Bara leva och älska, bland frihetens moln
En värld utan etikett, en värd utan krav, ideal och avsky
Jag vill älska långt bortom stjärnorna, jag vill börja nu
Ge mig liv, där allting föds på nytt

//ph n txt by me

Kommentarer
Postat av: Lucas

VILKEN FIN BLOGG :DDDD

2011-03-21 @ 22:19:55
Postat av: Lucas

VILKEN FIN BLOGG :DDDD

2011-03-21 @ 22:20:13
Postat av: niita

fin text :)<3

2011-03-22 @ 18:57:40
URL: http://niitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0