You r perfect

Vet ni vad tjejer, nu säger jag tjejer för jag kan sätta mig i den situationen själv. Vi har en ådra som är fylld med irritation, långsynthet och annat smått och gott. Vi kan störa oss på saker som andra personer i vår närhet säger och gör som framför allt får dig att må dåligt. Vi vill räcka till, de får oss att glömma vilka fina personligheter vi har. Vi kan bli ledsna undermedvetet och ofta kan vi inte sätta fingret på vad det är som gör oss att känna så. Tänk efter, kan ni inte alla komma på någon eller något i ert liv som ger er negativ energi? Energislukare. Det kan vara någon i klassen, någon i din umgängeskrets, någon på jobbet etc. Om någon inte tror på dig, om någon underskattar dig, om någon behandlar dig orättvist, förnedrar dig etc... Get rid of it! Låt ingen människa sänka dig och göra ditt humör ständigt sämre, våga göra slut med en energislukare. Var stark nog att vara egoistisk för en gångs skull och gör smarta drag för att få dig själv må bättre, för det är du värd. Men var aldrig långsynt, ge människor mer än en chans. Alla är vi lika och kan göra misstag, men glöm aldrig att tänka på den viktigaste personen i ditt liv - digsjälv. Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta!

Som P!nk sjunger ''You are f**kin' perfect for me''. Vi måste hitta människor som uppskattar oss, om ni inte har sett denna videon beårdrar jag er att göra det. Den är så genomtänkt och fin, och tjejer? Låt aldrig någon eller något hindra er att göra någonting eller hindra er från att må bra ♥


Kommentarer
Postat av: rebecca

Aldrig sett videon innan faktiskt, men damn vad fin! & du har så jäkla rätt! u are f**kin' perfect to me <3

2011-03-08 @ 12:58:03
Postat av: Hey

Min fina Rebecca, u're so damn perfect to me babygirl <3

2011-03-08 @ 13:16:02
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0