Bieber och Jennan


//ph by me n babe

Det har varit en soft Onsdag med ynka 2 och efter det hade jag disa-möte med tjejerna (som vi snart har haft varje Onsdag nu i 10 veckor). Disa är  ett möte på 1,5 timmar då vi är 11 pinglor från klassen och vår kurrator som samlas varje Onsdag då på en slags kurs om stresshantering och att hitta lugnet i sigsjälv ungefär. Och så fikar vi... haha jag är nog inte ensam om att säga att det är höjdpunkten, någon tar med sig fika varsin gång - och nästa gång slår vi till med stort då alla ska ha bakat. GOTT

(Bilden gjorde jag och Esther idag, det fick mig verkligen att bli påmindom varför det är värt att gå Media!)

Kommentarer
Postat av: Esther

Haha, askalas! <3

2011-03-16 @ 22:21:43
URL: http://sawsparks.blogg.se/
Postat av: JENNAN

FAN VAD SNYGGA PATTAR JAG HAR!! kolla in klyftan liksom

2011-03-16 @ 22:56:56
URL: http://boulevardbaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0