Jag rebloggar Isabella Löwengrip


[bilden lånade jag på blondinbella.se]

Nu i studenttider firar vi alla våra fina 92or (och eventuella andra i tredje ring) för att de avslutat den underbara tiden på gymnasiet. Några vet vad de vill göra sedan, vissa har en hint om sina drömmar, en del tar det som det kommer men det finns även många som är oroliga och rädda för att ge sig ut i vuxenvärlden. Jag är 16 och har två år kvar och jag kan verkligen säga att jag njuter för tillfället, men det kommer även en tid då jag ska dansa redlös i vit klänning och sjunga som aldrig förr. Isabella Löwengrip, blondinbella, skrev ett klokt och lugnande inlägg härom dagen till alla studenter där ute. Läs hela inlägget här.

''Till er som tar studenten nu vill jag bara säga, det är nu livet börjar! Och tryck bort känslorna med oro. Njut av att du är klar, ägna sommaren åt något roligt som belöning och resten löser sig. Förr eller senare så hamnar du på den utbildningen du vill ha, får ditt jobb eller startar ditt företag. Passa på att njuta nu!''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0