I always listen to drunk people, cause drunk people speak with sober hearts


Jag firade midsommar med en karatefylla med fina vänner utanför Lund, vi hade tur med vädret! igen. Jag lyssnar mycket på Veronicas både gamla och nya låtar, jag lever med sommarkortet i plånboken och stålar på kortet. Jag sommarjobbar en del. Det ska bli kanonväder en vecka framöver, på tisdag ligger jag nerslagen på en playa i Skåne och njuter med Esther till klar sol och varma 27. Leta efter en lycklig brud i prickigt. Nu ska jag mysa i bingen framför en mysig film, tusentals sommarkramar från eran sommarnjutare ♥

Kommentarer
Postat av: Alex

Ingen dålig chillare den där Josefin!

2011-06-26 @ 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0