Hela världen är min

linne - gina tricot, skinnshorts - Elin Kling collection, vita converse, ett silverkors/örhänge

Jag har ingen fungerande dator för tillfället så detta får bli ett snabbt inlägg eftersom min storebror står bakom mig och betraktar vartenda ord jag skriver. Jag sitter på hans dator. Det skar i hjärtat när vi var tvunga att lämna in våra bebisar i skolan, alla prgram och hela mitt liv passerade förbi. Idag fyller min älskade mamma 45 år, grattis pudding! Och en annan brutta som fyller en siffra äldre är Sofi Fridolf som faktiskt hade ett litet partaj i kväll. En myskväll aka tjejmiddag, tack för allt och alla! jag har så mycket jag vill skriva och så många bilder jag vill ladda upp, hade det bara funkat på mobilen så hade det inte varit några problem ju. Men men, nu ska jag bädda ner mig i ett kolsvart rum, pappa har äntlige fixat min mörkläggningsgardin nämligen! I'm out of hereee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0