Grattis älskade pappa!



Det är en skön och lugn Torsdag. Efter att jag och tjejerna gjorde Jägersbo nattklubb ostadigt somnade jag gott med huvudet vid fotänden på sängen runt 2 tiden, jag vill dessutom tacka alla snygga själar som jag spenderade en hejdundrande kväll tillsammans med! Igår dansade jag loss i mina röda höga shorts från Sisters Point och ett stort/runt turkost halsband från Gran Canaria. Röda läppar och röda naglar. Converse. Punkt. Idag fyller min kära pappa 35 år gammal och detta firade vi med en brakfrukost, vackert väder och många kramar. Nu ska jag gå ut och ge honom en kram faktiskt, ha en mysig torsdag puddingar!

//äntligen! efter att jag snurrat rundor i Malmö fann jag till sist en bikini som uppfyllde alla mina krav. Godingen låg och väntade på mig inne på MQ och var den sista i rätt storlek, är jag lycklig ellerrrr

Kommentarer
Postat av: Hannah

fin fin bikini! Och jägers lät fett! Ni kanske borde hänga med till retro i dk någon gång, Och på lördag nästa vecka är det ju klubb strandbaden i falsterbo som har 16-18 kväll för att inviga sommaren, kanske ses vi där? åh hjälp vilken festlig kommentar det blev. Ha en skön helg fina du!

2011-06-02 @ 21:03:10
URL: http://coffeeworld.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Yeeeahhh, sure...önsketänkande?? (:

Lägg till 10 år på till på farsans ålder så blir det rätt....

2011-06-06 @ 14:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0