KYBOE the original 0611 Rosé Gold White


//ph by me

Godkväll mina underbaringar! Det öser ner sommarregn utanför fönstret och det är en alldeles underbar Lördag, mamma och pappa har gäster och jag sitter vid datorn för att smälta all mat för att lämna plats åt dessert. Jag har dessutom skaffat mig en ordentlig klocka (om sanningen ska fram (hehe) så är jag inte så förtjust i klockor, eller att använda dem rättare sagt, men håller ni inte med om att det är en urläcker accessoar?!). Jag har en Kyboe i vitt med rosé guld, dööööläcker

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasen vad snygg!!!!!! OHlala!

2011-07-31 @ 15:26:31
Postat av: Josefin Hey

Thaaaanks :D:D

2011-08-01 @ 00:47:49
URL: http://josefinhey.blogg.se/
Postat av: Daniel

Sjukt snygg. Riktigt bra bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0