My very own oasis

Jag mjukstartade denna vårterminen med ynka två lektioner. Underbar som min storebror är hämtade han mig på skolan i Lund och sedan körde vi till Geromar för att luncha med päronen och resten av personlen. Efter begav jag mig till frisören där det sedan visade sig att jag gick ut ifrån blond, och faktiskt ganska nöjd dessutom. Där ute på gatan väntade en svart volvo ''isittandes'' av Mia och hennes mamma. Nu var det alltså träningsdags. Ett stepp-pass senare ligger jag här i sängen i ny hårfärg och längtar tills imorgon. Undra varför...?

Cara Mia vad jag suktar efter att få känna intet av en ljummen, ljuv, tropisk, lite fuktig sommarbris i takt med att jag omfamnas av min favoritfamn. Oasis


Photo from weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0