My heart is beatboxing

Plugghest. TV. Mat. Plugghest. Blogga. Musik. Plugghest.
Ja där hade vi en snabbgenomgång av min lilla söndag i synnerlighet. I fredags kom min ängel hit och förgyllde min kväll och igår hade jag planerad date med en saknad jäkel vid namn Erika. Ett mysigt restaurangbesök på Italia och Narnia 3D senare tog vi ett långt färväl och lovade varandra att det inte får ta så lång tid tills nästa gång vi ses. Jag är fortfarande sjuk. Idag har jag designat klart min hemsida i flash - nöjd för en gång skull. Nu börjar Solsidan.

Photo of me

Kommentarer
Postat av: T

Sööt du är älskling<3

2011-01-17 @ 09:48:09
Postat av: maddääh

jossee, text me :*

2011-01-17 @ 21:07:36
Postat av: hey

T: Baby boo, i miss yooooo



M: I'll honey :*

2011-01-19 @ 15:18:04
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0