Friday Im in love

Photo by me

Actually I am. Men det jag mest ville framför var att jag har sett Love Actually idag för första gången. 3 gånger. Jag blir helt förälskad i bara tanken av filmen för jag vet hur jag skriker och piper som ett galet Twilight fan under det underbara slutet. Påtal om kärlek, så vill jag bara berätta om min lilla personliga oas bredvid sängen. På dethär sättet har jag ständig kontakt med mina drömmars man John Mayer med den silketslena rösten varje kväll innan jag går och lägger mig. Iphone-dockan är härlig när jag så bortskämt ligger i min favoritfamn och lurarna har jag när jag inte kan sova och helst vill bli påmind av honom. Jag fantiserar lite oskyldigt att han låg bredvid mig. Kysste mig.
Nu menar jag inte Mr. Mayer som ni kanske förstår

Kommentarer
Postat av: T

<3

2011-01-22 @ 14:28:43
Postat av: M

<3

2011-01-22 @ 15:43:20
Postat av: H

<3

2011-01-23 @ 17:35:30
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0