Är magen glad är människan glad


photo by me

Brukar ju Gustav Svensson säga. Jag tittade faktiskt precis på några gamla Svensson Svensson avsnitt, himla mysigt program faktiskt. Nåja, tillbaka till magen och när den är glad. När jag inte mår bra äter jag. När jag är ledsen äter jag. När jag är glad äter jag, när jag är hungrig äter jag vilket är ganska obvious och när jag inte är hungrig äter jag också. Mest för att det är kul. För att pigga upp migsjälv letade jag fram några mysiga recept på internet och skickade iväg ett sms till pappa för att lite inhandling skulle ske. Först gjorde jag matiga muffins med smaker från det italienska köket och sedan en härlig fruktsallad med honungsgrädde till, och sedan garnerade jag med fikonhalvor. Mums!

Kommentarer
Postat av: m.

jag är mat.

2011-01-20 @ 23:41:49
Postat av: m.

förresten, vad gör du på lördad på lördag på lördag? om du inte är upptagen stormar jag ängsbyn! bigtime. :*

2011-01-21 @ 00:09:19
URL: http://miajonsson.webblogg.se/
Postat av: hannah

galet gott det låter! honugsgrädde låter spännande, borde nog testas!

2011-01-21 @ 10:58:26
URL: http://coffeegirl.blogg.se/
Postat av: hey

m: Du är min och jag är din. Vi chillar kvällen, äter god mat och så. Det gjorde vi bra gumman



h: Hannah, jag vet inte om du har smakat på himlen någongång? Prova det, det är himmelskt till en naturell och härlig fruktsallad... Mums... <3

2011-01-23 @ 17:42:37
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0