Jag solar mig i dig


weheartit

En lång torsdag med lite solsken och en gnutta besvär. Det tog mig ca en och en halv timme att komma till skolan, redan där var jag rätt skeptisk mot den kommande gråa torsdagen som råg framför mig. Kom till skolan försenad förståss men jag hann hålla mitt tal på svenskan. Resten av dagen rullade sakta fram och jag har bara känt mig hängig idag, har haft så otroligt ont i munnen och halsen av någon anledning.. kanske har jag ätit något speciellt eller blir jag sjuk igen. Efter skolan drog jag mig hem till min tjej för att sola lite. Hon är mitt solsken. Nu är det sängen som kallar, och imorgon är det fredag! Efter klockan halv 4 imorgon börjar jag mitt sportlov. Jag ska inte röra en fena och absolut inte kalla det sportlov. Jag ska träffa vännerna, äta gott och mysa med familjen och plugga. Usch det där sista sved.. Sov gott med er mina godingar!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ha ett fint lov snygging och ta det lugnt! Läste att ni skulle få lite plusgrader och sol, great! Nu sticker jag till alperna. Ha det fiinntt :*

2011-02-18 @ 10:30:47
URL: http://coffeegirl.blogg.se/
Postat av: hey

Haha detsamma pysen, se till att ta det lugnt du med i backarn ;) Du kommer säkert också att få det soligt och fint i utlandet, är garanterad om att det kommer bli superroligt! Du är ju en rolig tjej, så det är ju inte dömt att misslyckas precis :* Kramar

2011-02-18 @ 19:11:15
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0