Från och med NU



Jag har äntligen förstått vad detta spelet går ut på. Jag må vara 16 år, men ändå känns det som jag är inne på mitt tredje liv. Det tog mig ungefär 5930 dagar vilket motsvarar min livslängd för mig att förstå meningen. Jag tror ingen människa i världen kan förstå meningen med livet om inte döden susat förbi dig och komit dig så nära inpå skinnet. Skrämt livet ur dig, fått dig att gråta och få dig att känna livets klocka ticka för varje andetag du tar. Först då tror jag att man verkligen inser. Det har varit ett tufft kapitel de senaste månaderna för mig då en av mina älskade har börjat sin nedräkning. Ingen 16åring ska behöva genomgå något sånthär, men det är som ett spel. Det handlar inte om skicklighet, cancer är ren otur. Som i Pratmakarna, hamnar du på den ledsna clownens platta får du gå tillbaka två steg. Men på så sätt får man kanske se mer av livet, två steg bak och ett steg fram. Från och med dessa orden börjar jag ett nytt kapitel, the rest is still unwritten

//photo n text by me


Kommentarer
Postat av: My

Skickar tröstekramar till dig....

Det låter så hemskt när du skriver att en av dina käras nedräkning har börjat. Jag hoppas verkligen att det går att bota och att ni inte tappar hoppet.

Kram!

2011-02-28 @ 11:20:59
Postat av: rebecca

Du är så bra min fina tjej. Dina texter berör, like i said before!

Och du vet att du har mig vid din sida, alltid! Och jag går inte en enda dag utan att sända hopp till Alle, dig och hela din familj.

Jag älskar dig tjejen min, du är bra du och du vet var du har mig <3

2011-02-28 @ 19:36:27
Postat av: hey

Tack tack tack tjejer, kan inte tacka er nog ♥

2011-03-01 @ 20:39:33
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0