COMMON! COMMON! COMMON!





todays
foto Britt de Kroon och jag
edit av lilla mig

COMMON! Take another little piece of my heart now babe. Janis Joplins skrapiga/fantastiska/riviga sång, Lindt 90% (och ett glas Congac vars druvor odlas i ett begränsat område i sydvästra Frankrike. KIDDIN' men ärligt, jag måste vara den enda 17-åringen som förtär choklad med denne nämnda kakaohalt. Fan, jag börjar bli gammal), ett gosigt täcke och Grinchen. Jag älskar Grinchen. Idag har det varit en helt fantastisk onsdag förresten. Jag trampade runt i silverpanties och nya dojjor idag, den sista dagen för denna terminen. ÅH det var magiskt imorse när jag stod under gatubelysningen i väntan och såg snöflingor ringla sakta ner från den becksvarta vinterhimmeln. Jag tänkte på mormor, jag tänkte att jag är halvvägs över måltrecket till att ta studenten och jag tänkte på att julen kryper närmare hela tiden. Jag log bredare än någonsin och mitt ansikte förvandlades till ett meme face. Tur att ingen såg mig. Min skola är världsrekordsmysig och jag kan erkänna att jag redan längtar lite efter att komma tillbaka. Haha jag är skadad, nu är jag taggad inför tre galna veckor för att runda av/(inleda) detta 2011(2012) ordentligt. Amen haj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0