Natten är ung och jag ligger vaken...


[Toalettisbild. I helgen har jag arbetat för Geromar på Flyinedagarnas julfestival, och jag sammarbetade med Per Morberg som stylade upp mig ordentligt. Kläderna kommer från hans egen klädkollektion och är säsongens jaktkläder för kvinnor.]

Klockan är knapp i tio och jag väntar på något magiskt ska hända. Haha, eller jag väntar snarare att jag ska komma till skott med att summera helgen och få in alla bilder och inte tala om tankar i bloggform. Men innan det sker ska jag smälta pappas legendariska whiskeyflamberade oxfilé som ligger och myser i min mage medans jag njuter av att det är den ANDRA ADVENT.
Mysfaktor - med starkeman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0