LUSSEVAKA - Mitt december 2010

Godkväll mina gullerumpor! Jag hoppas att ni har haft en strålade tisdag vad ni än har pysslat med, min har varit alldeles go och utsikten härifrån min säng är städad och lugn. Dagarna på praktiken flyger iväg som en fis i vinden och det dröjer inte länge tills att tomtefar knockar på dörren! MEN sakta i backarna, det jag faktiskt vill med detta inlägget är att spola tillbaka tiden lite... vi bläddrar tillbaka tolv sidor på kalendern och tar en titt på hur december månad såg ut hos mig för ett år sedan.

Det var en gång...


I början av december smed jag planer tillsammans med fina pinglor inför den kommande månaden. Vi inledde årets sista månad med thai, what else?

Jag bjöd alla mina favvisar på en sweet sixteen svår att glömma, i Hollywood-fruarnas tecken!

Tåg-planking, busigt!

Årets gran gick i vitt/romantiskt tema, detta året satsar vi på varma och ombonade röda nyanser!

Dra mig baklänges, -25!!

Vi omringade oss med sex fluffsiga palvlar!

Jag firade gyllene 24 hemma tillsammans med familjen, morre och moffe. Jag saknar dig min ängel ♥

Åretås sista afton dansade jag mina älskade Vagabond heta tillsammans med en drös vänner och familjen hemma hos Mia. En lyxig meny, utomordentligt sällskap (!!), iförglömliga danser och deck klockan 01.00. Helt under kväll!

Jag och Miafisen på nyår, you are the worlds greatest honey boo ♥


Kommentarer
Postat av: fisen..

och traditonen fortsätter, i år slår vi på stort! :D

2011-12-13 @ 15:13:22
Postat av: Hey

DU KAN TRO JA! Shit jag är redan sjukt taggad, det kommer att bli lika fantastiskt som alltid. Alltid med dig!!!

2011-12-13 @ 20:54:53
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0