FÖRSTA DAGEN PÅ JULLOVET!





[cammis]

Tjofriden puddingar, idag är det allra allra allra första dagen på jullovet! Jag sov som ett barn hela tretton timmar inatt och vaknade av att lillasyrran mulade mig en snöboll hon hade lyckats smuggla in. ÅH vad jag hade velat att det var sant. Snön lyser sorgligt nog fortfarande med sin frånvaro, men jag fick verkligen julkänslor av denna fina snutten som ni MÅSTE titta på. Min lillasyster sa att jag bara måååste se den, så jag tycker att ni mina gullefjun också ska få lite julgos! Jag måste få i mig lite mat, packa väskan och gå några varv runt huset med mitt djur innan jag hoppar på tåget till Lund. Världens bästa kväll väntar, du får ha en gosig kväll och glöm inte - TVÅ DAGAR KVAR!

Kommentarer
Postat av: Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik

älskar knuten:D

2011-12-23 @ 02:10:53
URL: http://penajs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0