EN LITEN ROS MED ETT HÅL I SIN SJÄL


[min bild]

Här mina älsklingar får ni en helt underbar vaggvisa att avsluta veckan med. Innan jag försvinner in i min
radioröst och spårar tatalt iväg och tappar det jag skulle säga, så ska ni veta att detta inlägget är tillbringat ingen annan än - er. Jag har fått så många fina kommentarer som får mig att helt tappa luften när jag läser dem. Jag blir helt tårögd när jag får höra att jag inspirerar er med mina texter, och genom att vara mig. ÅH, pirr pirr. Jag skulle kunna sitta här och predika i dagar för att visa min uppskattning, men att städa garderoben tog kol på mig (ALDRIG MER säger jag bara). Hoho. Men ni ska veta en sak, flickor som pojkar, att jag finns alltid för er om ni vill prata om något eller bara bolla tankar och idéer. Tveka inte, [email protected]! PUSS mina fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0