DYNGKÅT





[smått]

...och hur (jävla) helig som helst (filmen) - av genomsköna Mia Skäringer låg under granen och väntade på att jag skulle öppna den. Se den. Älska den. Speciellt till mina flickiga läsare - lova mig att ni ser den, tummen ljuger lillfingret suger! Det är en väldigt speciell typ av film då det är en inspelad show som Skäringer driver tillsammans med ingen annan än sig själv, sin EXTREMT klockrena humor (allvarligt talat, mina päron blev oroliga ett tag för att jag skulle skratta ihjäl mig), enkelhet, rakryggade attityd och känsliga syn på livet. Det är en genomtänkt, smart och välgjord uppvisning som kastade mig in i ärlighetens namn. Ärligt är härligt. Hon trampar in på scen iklädd en alldeles för liten bikini och magen fritt luftande, och en mikrofon i handen. Mia är inte bara rolig, hon sjunger vackert dessutom. För alla inspirations-slukare där ute kan jag bara säga att detta är material att sätta klorna i, se den. PUSS

Kommentarer
Postat av: elin ohre

åh finns den som film?? har läst boken och den är helt jävla klokren och underbar.

2011-12-28 @ 22:05:25
URL: http://spacefortwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0