''Jag - modell för H&M? DU MÅSTE SKOJJA!''




[mina bilder]

Jag fick ett telefonsamtal för en stund sedan som löd såhär- ''Hejsan! Är detta Josefin Hey? Jag ringer från H&M och såg att du varit modell för Per Morberg, du skulle inte kunna tänka dig att komma och vara modell för oss?'' ABSOLUT! VA! Det hade varit helt... vänta lite här. Vem är det jag talar med? ''Det är Malin! Malin i din journalistikklass, Malin Browall du vet!'' Ja jag vet vem du är, and I WANT YOU TO TASTE MY JUICY A**!

Hahaha lilla Mollan, snäll tjej. Hon är verkligen en liten lustigkurre (will kill you), ja men vart var vi. Hon ville faktiskt i sanningens namn låna mig inför en fotoshoot till ett fotoprojekt! Hur spännande som helst och jag skulle aldrig, aldrig i livet vilja fotas till H&M och stödja deras förfärliga, gräsliga, outstanding så kallade kläder. Liar. Back to bussiness. Jag och Robin P sitter just nu i personlarummet och kalasar på nötter och chockeliss samtidigt som vi har en ytterst hetsig diskussion (blod klös handknogar och tårar) om vilken som är julens mysigaste krydda. Kanel, kardemumma eller saffran? VAD TYCKER NI?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0