BLOGGTIPSET

Och hetast på gröten med att lista ut vilken hemsida jag använt mig av för att redigera bilderna i det förra inlägget var Annika! Jag lovade ut en länk till vinnaren, så klick säger musen. Annika är en mjuk och go tjej som är ett år yngre än mig och driver sin modesinnade blogg som är väldigt gosig och inpirerande att dyka in i. En tonårings fotovärld, mysiga modetips och bakning snubblar fint in på hennes förstasida, nu avslöjar jag inte mer hihi. Xx

WOW, she rocks that mocha skirt perfectly!

[bildkälla]


Kommentarer
Postat av: annika, A N N I K A P A U L I N A .blogg.se

åh vad söt du är Josefine! (och din blogg lika så!) tusen tack!

2011-12-17 @ 09:42:39
URL: http://annikapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0