Common baby turn the lights off


//me by me

Idag hoppade jag i flippfloppisarna, drog ut min alldeles charmiga hoj från sin vinterdvala och cyklade till - här kommer det - snart avslöjar jag det - spänningen ökar - ni kommer aldrig, aldrig att tro era ögon - dam dam dam - GYMMET! 7km till gymmet, träning, 7km hemmåt. På gymmet befann sig endast jag och en annan stackare, han satt dock i receptionen denna soliga torsdag och släppte in folk som mig som äntligen fått tummen loss. Jag längtar verkligen efter lite ordentlig träningsvärk, dock kan någon annan själ överta mina gumpsmärtor efter min stenhårda sadelkadabel. Hasla la vista!!

(lyssna)

Kommentarer
Postat av: Catja

fina du!

2011-09-13 @ 17:39:10
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0