My crib


//ph by me

Här ser ni min alldeles urmysiga 120, enkelt och skönt pladask på golvet. Jag hade en sängram i trä innan, men den låg jag och pojkvännen bokstavligt talat sönder haha.... Pappa hade köpt en ny film (Fockerfamily, go rulle!), så var det meningen att hela familjen + min prins skulle ligga på mitt rum, i min lilla älskling, men hela alltet brakade ner bara jag och Isaak la oss på samma sida. Fördelarna är ju ändå oändliga = inget knack och knarrr, jag slipper städa under sängjäkeln och jag slipper slå tårna blåa på kanterna. IKEAMÖG!!


Kommentarer
Postat av: .

lät fel att skriva att ni "låg" isönder den, haha!

2011-08-10 @ 12:54:38
Postat av: Hey

Du tänker så ja!

2011-08-10 @ 13:12:03
URL: http://josefinhey.blogg.se/
Postat av: marie & emma

vad sjukt härligt det ser ut :O .. önskar dig lycka till nu när skolan börjar o allt! journalistik låter väldigt intressant!

2011-08-21 @ 11:29:08
URL: http://marieemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0