Barnsligt vackert

//phs by me

Jag har några underbara dagar bakom mig som varit fyllda med allt vackert i världen förrutom solsken. Mia mitt hjärta fyllde år, jag har varit på ett pirrande gulligt bröllop mellan en av mina bästa kompisar Erikas storasyster Emilia och hennes nyblivande make Calle! Efterfesten var något av det roligaste i hela mitt liv, inte nog med att det var jorden runt och tillbaka mysigt att se min fina vän igen - vi fick dansa till urbra musik natten lång! Shopping, umgänge med mina kära väninnor och oräkneligt många pussar på min prins! mina ögonlock är så himla tunga nu efter en lång dag i skolan och sängen väntar otåligt.... hasta la vista! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är emilia inte elin?!

2011-08-30 @ 08:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0