Cykla med smutsiga fötter i en varm skymning


Nu när jag sitter här och skriver har jag en grillad med ketchup på i kardan och jag tänker tillbaka på dagen. Jag låg i solen några timmar, gjorde en smoothie och jag insåg hur mycket större världen blir när det är fint väder. Jag gick en runda i det fina vädret med Lovis och med någon jag tycker om. Jag bakade en himmelsk morotskaka med mycket frosting som jag bjöd hela personalen på på mamma och pappas företag. Jag hämtade min cykel som varit på lagning, slängde tygskorna i korgen och trampade i solnedgången hem till min Mia. Allt som fattades denna dag var att se en av mina älsklingars leenden. Dessutom var det sol. För bra att vara sant, jag älskar älskar det det det

//ph by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0