I'ld send a postcard to you dear, cause I wish you were here



Idag är det den 3e april. Den 3e april! Hör ni själva hur galet det låter? Jag känner mig som att jag är uråldrig när jag säger detta, men tiden bokstavligt springer iväg. Jag ligger i sängen nu med syrran, hon spelar doodle jump som vanligt på min iPhone och vi snackar lite om allt och inget. Hon är 6 så ni förstår vad jag menar. Innan jag hinner blinka kommer hon säkerligen ligga här och plugga inför en engelskainlämning inför dagen där på... förhoppningsvis kanske hon är förnuftig och börjar med den lite tidigare än precis dagen innan. Men det läskiga är att när hon ligger här, 16 år gammal... är jag 26. Men jag ska lära henne allt jag kan och lite till, men studietekniken hoppas jag int att hon tar efter mig med.... nu måste jag plugga matte!!

//me by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0