Balders balle





Jag är snart på g igen mina vänner. Jag har varit nere en vända på Gran Canaria med dos föräldrar och una syster. Jag dog av glädje idag när jag fick träffa flickorna mina, what. A. Feeling. Nu ligger jag grymt avslappnad i soffan och tittar på Hem Till Midgård. Brännan ligger fint där den ska och imorgon är det Valborg. Idag traskade jag rundor genom Lunds gator och fyndade ett par läckerheter med en god vän. Ha en fortsatt mysig fredagskväll allihop ♥

//phs by me
Cause this i outfit bitch. För en gångs skull kände jag för att hatta upp ordentligt och slänga upp en outfit-bild. Låga ljusa Converse, jeans med sömmar, blus från H&M, skinnjacka, ja ni ser väl egentligen själv vad kvinnan bär..... ett mystiskt leende bakom pilots

Kommentarer
Postat av: jessica

välkommen tillbaka :D

2011-05-01 @ 14:26:53
Postat av: hey

Tack så mycket :D

2011-05-01 @ 19:50:28
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0